This document has not yet been translated.
-
Γενικά
-
Τι είναι το Bazaarion; Το Bazaarion είναι μια εφαρμογή διαδικτύου που παρέχει τη δυνατότητα να αγοράσεις/πουλήσεις/προωθήσεις τα είδη ή προϊόντα σου ή να προβάλλεις τις υπηρεσίες που προσφέρεις.
Το Bazaarion επιδιώκει να διευρύνει την (συνηθισμένη πρακτική σε πολλές αναπτυγμένες χώρες, αλλά επίσης διαδεδομένη σε παλαιότερες κοινωνίες δλδ την) αγοραπωλησία μεταχειρισμένων προϊόντων. Φιλοδοξεί να κερδίσει την αγάπη σου και να γίνει η επιλογή σου κάθε φορά που θες να πουλήσεις ή αγοράσεις κάτι. -
Γιατί να χρησιμοποιώ το Bazaarion; Τα οφέλη από την αγοραπωλησία μεταχειρισμένων ειδών είναι πολλά. Δείτε εδώ μερικά από αυτά τα οφέλη.
-
Είναι δωρεάν η χρήση του Bazaarion; Ναι είναι, και θα παραμείνει εντελώς ΔΩΡΕΑΝ δια παντός!
-
Πώς καλύπτονται τα λειτουργικά έξοδα; Για την ώρα τα κόστη συντήρησης της εφαρμογής είναι μικρά. Αν όμως στο μέλλον οι απαιτήσεις λειτουργίας και συντήρησης της εφαρμογής αυξηθούν, τότε, προκειμένου να καλυφθούν αυτές οι απαιτήσεις (όπως μεγαλύτεροι/περισσότεροι δίσκοι, γρηγορότερες συνδέσεις, περαιτέρω ανάπτυξη κτλ), θα εξεταστούν σενάρια άντλησης εσόδων (όπως λ.χ. μέσω της προβολής διαφημιστικού υλικού ή μέσω της 'προώθησης' αγγελιών των χρηστών).
-
-
Εγγραφή
-
Είναι απαραίτητη η εγγραφή στο Bazaarion; Όχι, δεν είναι. Μπορείς να βλέπεις το περιεχόμενο των ιστοσελίδων του χωρίς να έχεις εγγραφεί. Όμως συνιστούμε να εγγραφείς. Η εγγραφή είναι δωρεάν, και είναι τάχιστη. Αλλά προπάντων εγγράψου, γιατί χωρίς εγγραφή δεν θα έχεις τη δυνατότητα να δημοσιεύεις αγγελίες, ούτε να κάνεις προσφορές σε είδη που άλλοι χρήστες πωλούν, ούτε βέβαια να τα αγοράζεις, ούτε να συζητάς με άλλους χρήστης (μέσω του messenger της εφαρμογής) κτλ.
-
Πώς μπορώ να κάνω εγγραφή; Είναι πολύ απλό: Στο μενού 'Bazaarion' επέλεξε 'Δημιουργία λογαριασμού'. Εκεί θα σου ζητηθεί να δώσεις το email σου στο οποίο θα σου αποσταλλεί άμεσα ένα μήνυμα (το λέμε 'μήνυμα επαλήθευσης' ή 'μήνυμα επιβεβαίωσης') με οδηγίες για το τί πρέπει να κάνεις στη συνέχεια.
-
Δεν έλαβα το email επαλήθευσης, τί μπορώ να κάνω; Πολύ απλό: πηγαίνεις στο μενού 'Bazaarion' και διαλέγεις 'Ξαναστείλε email επαλήθευσης'.
-
-
Αλλαγή στοιχείων μου
-
Θέλω να αλλάξω τον κωδικό μου. Πώς το κάνω; Μπες στην εφαρμογή με τα στοιχεία σου, και επέλεξε στο μενού 'Ορισμός προφίλ'.
Εκεί μπορείς να αλλάξεις και άλλα στοιχεία του προφίλ σου, όπως ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο, επιθυμητή γλώσσα, φωτογραφία προφίλ (γνωστό σαν avatar), κτλ. -
Ξέχασα τον κωδικό μου (password). Τι κάνω; Δεν υπάρχει πρόβλημα. Στο μενού 'Bazaarion' επέλεξε 'Αλλαγή χαμένου κωδικού'.
Έτσι θα σου σταλεί ένα email που, αν ακολουθήσεις τις οδηγίες του, θα σου επιτρέψει να δηλώσεις έναν νέο κωδικό (password) για το λογαριασμό σου.
-
-
Ανέβασμα αγγελίας
-
Θέλω να πουλήσω κάτι. Μπορώ να ανεβάσω μια αγγελία; Φυσικά. Ο καθένας μπορεί να ανεβάσει μια αγγελία. Μοναδική προϋπόθεση είναι πρώτα να έχεις εγγραφεί στην πλατφόρμα.
-
Δεν μπορώ να ανεβάσω φωτογραφίες; Οι φωτογραφίες των αγγελιών σου πρέπει να έχουν μια ελάχιστη ανάλυση 800x600 εικονοστοιχεία (pixels). Φωτογραφίες μικρότερης ανάλυσης απορρίπτονται.
-
Δεν βλέπω (πλέον) την αγγελία μου; Η τρέχουσα πολιτική δημοσίευσης αγγελιών του Bazaarion είναι τέτοια ώστε οι αγγελίες να δημοσιεύονται ΆΜΕΣΑ. Όμως λάβε υπόψιν σου ότι το Bazaarion είναι μια δημόσια πλατφόρμα και συνεπώς η αγγελία σου πρέπει να πληροί καποιες ελάχιστες προϋποθέσεις κοσμιότητας.
Άσεμνες, προσβλητικές ή εν γένει ακατάλληλες αγγελίες (ή ακόμη και αγγελίες για τις οποίες έχουν εκφραστεί εκτενείς και βάσιμες διαμαρτυρίες από άλλους χρήστες) θα παύουν να προβάλλονται από την πλατφόρμα του Bazaarion χωρίς καμία προειδοποίηση.
Ρίξε πάλι μια ματιά στους Όρους χρήσης του Bazaarion.
Αν επαναληφθεί μια ακατάλληλη δημοσίευση από τον ίδιο χρήστη τότε η εγγραφή του στην πλατφόρμα θα διαγραφεί και ο ίδιος -το email του- θα τεθεί σε κατάσταση αποκλεισμού.
Είπαμε παραπάνω ότι η δημοσίευση των αγγελιών γίνεται ΆΜΕΣΑ. Αν όμως τύχει η δημοσίευση ακατάλληλων αγγελιών να πάρει διαστάσεις, τότε θα ενεργοποιηθεί η πολιτική δημοσίευσης των αγγελιών μόνο όταν αυτές έχουν ελεγθεί και έχουν γίνει αποδεκτές απο τους διαχειριστές του Bazaarion. Η πλατφόρμα έχει ήδη σχεδιαστεί με αυτήν την δυνατότητα. Αποφασίστηκε όμως να μην μπει σε λειτουργία και γιατί επιθυμούμε να δείξουμε εμπιστοσύνη στους χρήστες αλλά και διότι αυτό θα είχε σαν συνέπεια μια τουλάχιστον ολιγόωρη καθυστέρηση στη δημοσίευση της αγγελίας σου.
Πάρε λοιπόν τη σωστή θέση και προστάτεψε την πλατφόρμα. Είναι για το καλό όλων!
-
-
Σχετικά με την αγγελία μου
-
Πώς μπορώ να αλλάξω την αγγελία μου; Μπες στην εφαρμογή με τα στοιχεία σου, πρόβαλε την αγγελία σου και πάτα το κουμπί 'Επεξεργασία της αγγελίας σου'.
-
Πώς μπορώ να διαγράψω την αγγελία μου; Μπες στην εφαρμογή με τα στοιχεία σου, πρόβαλε την αγγελία σου και πάτα το κουμπί 'Διαγραφή της αγγελίας σου'.
-
-
Επικοινωνία για αγγελία
-
Δεν έχω λάβει ενδιαφέρον για την αγγελία μου Κρίμα. Αλλά μην απελπίζεσαι. Υπάρχουν πράγματα που μπορείς να κάνεις.
Κοίτα κατ' αρχήν την επισκεψιμότητα που έχει η αγγελία σου. Φαίνεται όταν προβάλλεις την αγγελία σου. Είναι μικρή; Αν ναι, τότε ίσως θα πρέπει να 'αναβαθμίσεις' λίγο την αγγελία σου: περίγραψέ την καλύτερα, χρησιμοποίησε στον τίτλο και την περιγραφή πιο θελκτικές, πιο ταιριαστές, πιο 'πιασάρικες' λέξεις κλειδιά. Πολλοί χρήστες θα δουν την αγγελία σου μόνο μετά από μια αναζήτηση. Βοήθησε λοιπόν την αγγελία σου να 'αναδυθεί'.
Μήπως η αγγελία σου έχει αρκετή επισκεψιμότητα αλλά παρόλα αυτά δεν έχει δειχθεί ανάλογο ενδιαφέρον από αγοραστές; Αν είναι έτσι, τότε πάλι μπορείς να κάνεις κάποια πράγματα. Όπως: χαμήλωσε την τιμή πώλησης (μην ξεχνάς ότι ζούμε σε έναν κόσμο προσφοράς και ζήτησης), επέτρεψε τις προσφορές (πολλοί άνθρωποι αρέσκονται στα παζάρια -εξού και το Bazaarion-), βελτίωσε την αγγελία σου με καλύτερες φωτό, τίτλο και περιγραφή.
Διάλεξε ένα καλύτερο (ή βελτίωσε το) βίντεο που την συνοδεύει! -
Ενδιαφέρομαι για μια αγγελία. Πώς μπορώ να επικοινωνήσω; Επικοινώνησε με τον πωλητή. Αν έχει δημοσιεύσει το τηλεφωνό του κάνε του μια κλήση, ρώτησέ τον ό,τι νομίζεις ότι θα σου ήταν χρήσιμο. Αν δεν έχει δημοσιεύσει το τηλέφωνό του στείλτου ένα μήνυμα χρησιμοποιώντας το κουμπί 'Ενδιαφέρομαι' που φαίνεται όταν προβάλλεται η αγγελία. Ή στείλε του μια προσφορά (αν ο πωλητής τις έχει επιτρέψει).
Στέλνοντας ένα μήνυμα (είτε με το 'Ενδιαφέρομαι' είτε κάνοντας προσφορά) αποτελεί το ένα σκέλος για να ανοίξει μια επικοινωνία μαζί του. Το άλλο είναι να απαντήσει ο πωλητής στο μήνυμά σου αυτό. Αν γίνουν αυτά μπορείς να έχεις μια ζωντανή (live) επικοινωνία μαζί σε 'πραγματικό χρόνο', όπως με τις εφαρμογές signal, telegram, viber, whatsapp κτλ.
Για να συμμετέχεις σ' αυτήν την 'ζωντανή' επικοινωνία απλά κάνε κλικ στο εικονίδιο με το φάκελο (που γίνεται κουδουνάκι όταν έχεις νέα μηνύματα) και που βρίσκεται στο πάνω μέρος της οθόνης. -
Ο πωλητής / αγοραστής δεν απαντάει Δυστυχώς δεν υπάρχουν και πολλά πράγματα που μπορείς να κάνεις!
Το Bazaarion, απ' τη μεριά του, ενημερώνει τους πωλητές με email κάθε φορά που έχουν κάποια προσφορά για κάποια τους αγγελία. Δυστυχώς όμως δεν μπορεί να υποχρεώσει κανέναν να απαντήσει σε κανέναν.
Το συστημα μπορεί να διαγράψει αγγελίες που δείχνουν ότι έχουν περιπέσει σε αχρηστία! Αυτό βέβαια μπορεί να γίνει μόνο ύστερα από αρκετό καιρό από τη δημοσίευση μιας αγγελίας και ενδεχομένως και ύστερα από επικοινωνία με τον χρήστη που την δημοσίευσε. -
Ο πωλητής δεν έχει συμπληρώσει το τηλέφωνο του Στείλε του ένα 'Ενδιαφέρομαι' ή μια προσφορά (δες ένα προηγούμενο ερώτημα).
-
Πώς θα μάθω αν κάποιος ενδιαφέρεται για την αγγελία μου; Έλεγξε τα μηνύματά σου στην πλατφόρμα του Bazaarion. Έλεγξε τα mail σου στο ηλεκτρονικό σου ταχυδρομείο. Ίσως κάποιος να σου έχει στείλει στο κινητό τηλέφωνο σου κάποιο μήνυμα (sms), αν βέβαια έχεις δημοσιεύσει το τηλέφωνό σου.
-
-
Συναλλαγή
-
Πώς γίνονται οι αγοραπωλησίες; Πολύ απλά. Έρχεστε σε καποια επικοινωνία αγοραστής και πωλητής, κι αν τελικά συμφωνήσετε κάνετε την συναλλαγή όπως περιγράφεται παραπάνω.
Μην ξεχνάς να λαμβάνεις τις προφυλάξεις σου και ό,τι μέτρα εσύ θεωρείς απαραίτητα (ανάλογα με την περίπτωση). Ρίξε πάλι μια ματιά στις σχετικές συμβουλές μας προτού προχωρήσεις σε μια συναλλαγή. -
Πιστεύεις ότι σ' έχει εξαπατήσει κάποιος; Είναι πολύ λυπηρό να πέφτει κανείς θύμα εξαπάτησης. Κατ' αρχήν σε παρακαλούμε να δεχθείς την ειλικρινή συγγνώμη μας που άθελά μας ίσως να γίναμε το μέσον για να δεχτείς την όποια παρενόχληση (ή και κακόβουλη ενέργεια) από κάποιο χρήστη του Bazaarion. Προσπαθούμε συνεχώς με την συνεργασία των χρηστών μας να δημιουργήσουμε μία ασφαλή κοινότητα και πραγματοποιούμε όποιες ενέργειες μπορούμε για να αποκλείσουμε ανθρώπους με λάθος κίνητρα. Η ομάδα υποσήριξης του Bazaarion είναι ιδιαίτερα ευαίσθητη σε τέτοια περιστατικά. Βοηθείστε μας να εντοπίσουμε και αποκλείσουμε κακόβουλα «στοιχεία» από την πλατφόρμα για την αποφυγή επανάληψης παρόμοιων καταστάσεων στο μέλλον. Εφόσον έχετε εξαπατηθεί από κάποιο χρήστη και έχετε στοιχεία ότι σκόπιμα σας παραπληροφόρησε και τελικά εξαπάτησε τότε θα σου προτείναμε να το αναφέρεις στην διεύθυνση ηλεκτρονικού εγκλήματος και να μας στείλεις σχετικό αντίγραφο της σχετικής έκθεσης. Η πλατφόρμα του Bazaarion διατηρεί στοιχεία (όπως διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, IP διεθύνσεις των υπολογιστών μέσω των οποίων γίνονται οι συνδέσεις, ιστορικά προσβάσεων κτλ), ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε για το λόγο αυτόν τις αστυνομικές και δικαστικές αρχές. Αφού στείλεις στο bazaarion.dt@google.com τις σχετικές πληροφορίες για τον χρήστη και την επικοινωνία σου μαζί του (αν ήταν αγοραστής ή πωλητής, για ποια αγγελία πραγματοποιήθηκε επικοινωνία, ποιο ήταν το ποσό που αποπειράθηκε ή κλάπηκε, με ποιο τρόπο πραγματοποιήθηκε η συναλλαγή και ό,τι άλλο χρήσιμο) εμείς θα μπλοκάρουμε άμεσα τον λογαριασμό του χρήστη που σας εξαπάτησε. Για το Bazaarion η δημιουργία μιας μεγάλης και ασφαλούς κοινότητας χρηστών αποτελεί προτεραιότητα. Να θυμάσαι ότι η ομάδα του Bazaarion είναι εδώ για να σε βοηθήσει με οποιονδήποτε τρόπο. Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας σε κάθε περίπτωση που παρατηρήσεις ύποπτη συμπεριφορά χρηστών σχετικά με αγγελίες.
-
-
Messenger
-
Πότε και πώς δημιουργείται μια συνομιλία στο messenger του Bazaarion; Για να ξεκινήσει μια συνομιλία σου στο Bazaarion απαιτείται η ανταλλαγή ενός τουλάχιστον μηνύματος από δύο ενδιαφερόμενους χρήστες.
Έτσι, μπορείς να στείλεις εσύ ένα ΑΡΧΙΚΟ μήνυμα (και αυτό μπορεί να γίνει είτε κάνοντας κλικ στο κουμπί 'Ενδιαφέρομαι' της αγγελίας ενός άλλου χρήστη είτε στέλνοντας τη δική σου χρηματική προσφορά για το είδος που πουλάει). Στη συνέχεια πρέπει να περιμένεις την ΑΠΑΝΤΗΣΗ του άλλου χρήστη στο αρχικό σου μήνυμα.
Έτσι θα δημιουργηθεί ένα κανάλι άμεσης ('ζωντανής') επικοινωνίας μαζί του που θα αφορά στη συγκεκριμένη αγγελία του.
Τσέκαρε από καιρού εις καιρόν τα μηνύματά σου, για να δείς τί καινούργιο έχεις... -
Μπορώ να διαγράψω μια συνομιλία μου με κάποιον χρήστη; Φυσικά. Όταν είσαι στον messenger και βλέπεις τη συνομιλία που θες να διαγράψεις, απλά πρέπει να πατήσεις 'Διαγραφή συνομιλίας' πάνω-δεξιά στο μενού που ενεργοποιείται πατώντας τις τρεις κατακόρυφες τελείες.
-
Είδα στο μενού του Messenger ό,τι μπορώ και να αποκλείσω κάποιον. Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι αυτός ο χρήστης δεν θα μπορεί πλέον να σου στέλνει μηνύματα (στη συγκεκριμένη συνομιλία σου μαζί του. Αν έχεις ανοίξει κι άλλες συνομιλίες μαζί του τότε σ' αυτές θα μπορεί -αν δεν τον έχεις αποκλείσει απ' αυτές-).
-
Τι κάνει το κουμπί με τον φακό, πάνω από τις συνομιλίες μου; Σου επιτρέπει να φιλτράρεις τις συνομιλίες που βλέπεις. Γράφοντας ένα τμήμα από το όνομα ή επώνυμο ενός χρήστη και πατώντας τον φακό, βλέπεις μόνο τις συνομιλίες σου μαζί του.
Μπορείς επίσης να προβάλλεις μόνο τις συνομιλίες σου που αφορούν σε μια αγγελία. Σ' αυτήν την περίπτωση δίνεις τον αριθμό (id) της αγγελίας αυτής (που φαίνεται κάτω από την 'Τιμή', στη λίστα των συνομιλιών σου).
-
-
Διαγραφή
-
Μπορώ να διαγράψω τον λογαριασμό μου; Βεβαίως και μπορείς. Μπες στην εφαρμογή με τα στοιχεία σου και πηγαίνοντας στο μενού 'Bazaarion' και επιλέγεις 'Διαγραφή λογαριασμού'.
-
-
Βαθμολογείστε το Bazaarion.
-
Θα ήθελα να βαθμολογήσω το Bazaarion. Μπορώ; Θέλουμε κατ' αρχήν να σ' ευχαριστήσουμε πολύ για το ενδιαφέρον σου για το Bazaarion.
Βεβαίως και μπορείς. Απλά κάνε κλικ κάτω δεξιά στο υποσέλιδο (footer) του Bazaarion, εκεί που γράφει '***** Bazaarion'.
-